SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
korman
Ostatnio natrafiłem na info o tym TV za 600 tysięcy funtów. :) Dla mnie taka opcja zamiast biletów jest bardzo na miejscu. Niestety z góry zakładam, że się nie ziści. Niestety nigdy nic nie wygrałem.
odpowiedź