SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paprocki, Brzozowski i „arcydzieło” w kampanii Samsunga Serii 9

W prasie, internecie punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa notebooków Samsung Serii 9. Akcję, obejmującą m.in. współpracę z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim, przygotowały firmy Cheil i Starcom.

Dołącz do dyskusji: Paprocki, Brzozowski i „arcydzieło” w kampanii Samsunga Serii 9

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czy to co oni maja w rekach to jest to etui ?
nie wyglada obiecujaco
ale kamapania zmasowana
odpowiedź
User
ania
no wszyscy promuja wszystkich
a kto kogo bardziej ?
badania tragetu byly jakies ?
odpowiedź