SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy

Reklamy tworzone tylko na potrzeby konkursów pokazują odwagę tworzących je firm i agencji, a nieraz wyznaczają nowe trendy na rynku – uważa Paweł Kowalewski, prezes IAA.

Dołącz do dyskusji: Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Precz z ghost ads
Popieranie ghost ads przez szefa organizacji branżowej to sankcjonowanie strzału w nogę, a przykład z Apple jest już kompletnie nie na miejscu. Skoro szef firmy był zdeterminowany by ją wyemitować, to gdzie leży problem? Przy co drugiej kampanii istnieje obawa czy powinna być emitowana i osiągnie założone cele. Rolą agencji jest bycie skutecznym w promowaniu odważnych idei, a nie trzaskanie na boku za plecami klienta i za jego kasę produkcji na konkursy. Wkładanie całej inwencji i serca w realizacje, które mu nie służą. A potem na konkursie przecieram oczy ze zdumienia, bo nie zetknąłem się z żadną z prac w prawdziwym życiu. To leczenie kompleksów pracowników agencjki jest po prostu żenujące.
odpowiedź