SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko

Na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i mediach społecznościowych promuje się łódzkie lotnisko Port Lotniczy im. Władysława Reymonta. Wykorzystuje do tego wyraziste hasła nawiązujące do nazw miast, do których realizowane są stąd połączenia lotnicze.

Dołącz do dyskusji: „Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Fajny pomysł!
odpowiedź
User
buhaha
czyli kampania zrobiona przez koleżków dla koleżków za pieniążki Łodzian. Kogo ma to przekonać? Kogo zainteresować? Ciekawe jaka jest skuteczność tej kampanii. Mogę się założyć, że 3 osoby więcej skorzystały z toalety na łódzkim lotnisku. Sprawdźcie sobie ile osób lata z Łodzi : ))) Konkurencja dla Radomia ale kasę wypłukać zawsze można udając, że jest się kreatywnym.
odpowiedź
User
JG
"Gdy budżet mediowy jest nieduży, trzeba postawić na wyrazisty przekaż reklamowy".
A może raczej: "Gdy budżet mediowy jest nieduży, wtedy dostajesz taką jakość, na jaką Cię stać"?

Żenujący poziom "żartu".
odpowiedź

najnowsze wiadomości