SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pepsi challenge” rusza w Polsce jako „Wyzwanie smaku” (wideo)

Startuje polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi challenge”. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod nazwą „Wyzwanie smaku”, odpowiadają agencje BBDO Warszawa, OMD, Digital One, Ewesa i Influent PR.

Dołącz do dyskusji: „Pepsi challenge” rusza w Polsce jako „Wyzwanie smaku” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fight DJ
Jak nazywa sie piosenka w tle ?
odpowiedź
User
Fight DJ
Jak nazywa sie piosenka w tle ?
odpowiedź
User
Pablo
Ale ta reklama co teraz leci w tv jest beznadziejna z tym kierowca ciezarowki zenada. :/
odpowiedź