SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

Magazyny motoryzacyjne od stycznia do kwietnia br. cennikowo zarobiły na reklamach nieznacznie więcej niż przed rokiem. Sporo wzrosły wpływy reklamowe pism „Auto Świat” i „Motor”, a wyraźnie spadły w przypadku „Top Gear” oraz „Auto Motor i Sport”.

Dołącz do dyskusji: Pisma motoryzacyjne z reklam: „Auto Świat” i „Motor” więcej, „Top Gear” i „Auto Motor i Sport” mniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.romzambia.org/wp-feeds.php?louis-vuitton-monogram-empreinte-c-142_155_160.html
remarkably, millions of homeowners, Who are current on their mortgages, Owe way more than their homes seem to have been worth. And despite the governments newest guidelines encouraging lenders to reduce the principal owed on loans, this situation is primarily voluntary. Getting lenders to comply is yet another issue entirely. But at least the effort has been made on the part of the us government.
odpowiedź