SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej na reklamy piwa w telewizji, mniej w prasie i radiu. Carlsberg i Namysłów ze wzrostami, Grupa Żywiec 19 proc. w dół

Polscy producenci piwa zredukowali wydatki reklamowe w okresie od stycznia do września br. o blisko 3 proc. Redukcje budżetów dotknęły wszystkie - poza telewizją - media. Z reklamowej czołówki tej branży znacząco nakłady na reklamę zwiększyły Carlsberg Polska i Browar Namysłów.

Dołącz do dyskusji: Więcej na reklamy piwa w telewizji, mniej w prasie i radiu. Carlsberg i Namysłów ze wzrostami, Grupa Żywiec 19 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hir
Eh niech jeszcze piwo się nauczą robić
odpowiedź