SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP: 22 mln zł więcej na reklamy, 8,9 mln klientów z dostępem do iPKO

W ub.r. PKO Bank Polski osiągnął wzrost wyniku odsetkowego o 10 proc. do 10,28 mld zł, wyniku z prowizji i opłat o 1,1 proc. do 3,05 mld zł oraz zysku netto o 7,8 proc. do 4,03 mln zł. Wydatki marketingowe zwiększył o 22 mln zł, na koniec roku miał 10,9 mln klientów detalicznych, z których dostęp do bankowości elektronicznej iPKO miało 8,9 mln.

Dołącz do dyskusji: PKO BP: 22 mln zł więcej na reklamy, 8,9 mln klientów z dostępem do iPKO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl