SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Po podwyżkach w cenniku powtarzalne wpływy Brand24 urosły o 41 proc.

Na koniec marca br. miesięczne powtarzalne wpływy zajmującej się monitoringiem internetu firmy Brand24 zwiększyły się rok do roku o 41 proc. do 1,666 mln zł, a średni przychód od operacyjny od subskrybenta - o 22 proc. do 430 zł kwartał do kwartału. To efekt przede wszystkim nowej oferty, z wyższymi stawkami.

Dołącz do dyskusji: Po podwyżkach w cenniku powtarzalne wpływy Brand24 urosły o 41 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
I znów Brand24, powraca jak sraczka po kefirze...
odpowiedź