SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

W sklepach internetowych i serwisie Facebook trwa kampania promocyjna marki Philips. Akcję pod hasłem „Pocałunek wszechczasów” przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka.

Dołącz do dyskusji: „Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Wysyłanie pocałunków w czasach grypy i jej wszystkich odmian? Raczej głupie... :(
odpowiedź
User
nerka
wszechczasów?
a co to są wszechczasy?

kryzys zwolnił korektorów i ludzi znających język polski?
odpowiedź