SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska chce mieć 20 proc. rynku paczek i przesyłek kurierskich, wprowadza usługi dla e-sklepów

Poczta Polska planuje zwiększyć udział w rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczek do 20 proc. w 2018 r. Pomóc ma w tym m.in. nowa paczkowa oferta skierowana dla małych i mikroprzedsiębiorstw. Wprowadzane przedpłacone pakiety przeznaczone będą nawet dla tych nadawców, którzy wysyłają tylko po kilkanaście paczek miesięcznie.

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska chce mieć 20 proc. rynku paczek i przesyłek kurierskich, wprowadza usługi dla e-sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl