SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska komiksowo reklamuje Ekspres Pieniężny

W prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Ekspresu Pieniężnego wprowadzonego do oferty Poczty Polskiej. Akcję przygotowały agencja S4 i dom mediowy MasterMind.

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska komiksowo reklamuje Ekspres Pieniężny

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
wow! kreacja o błyskotliwości błyskawicy! estetyka po prostu porażająca! gratuluję
odpowiedź
User
rira
Właśnie próbowałam skorzystać z tej usługi, gratuluję poczcie polskiej - godzina na rejestrację i próbę nadania, najpierw kwota - wybieram 5 tys zgodnie z cennikiem poczty, potem okazuje się, że jednak maks jest 3tys ok... formularze ciągłe błędne, bo formatowanie mają swoje, ale informacja o tym pojawia się dopiero po potwierdzeniu i przeładowaniu strony, do tego przyciski z komunikatami totalnie nie zrozumiałe, koło UX to nawet nie leżało, jak z bólem dotrwałam do płatności
płatność na stronie jest nieobsługiwana przepraszamy... zrób przelew tradycyjny lub opłać w placówce noż k*rwa....
odpowiedź