SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co się zdarzyło w 2019 roku w marketingu politycznym?

Najważniejsze wydarzenia z obszaru marketingu politycznego w 2019 roku podsumowują dla Wirtualnemedia.pl dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Szymon Sikorski (Publicon) oraz Krzysztof Tomczyński (Alert Media Communications).

Dołącz do dyskusji: Co się zdarzyło w 2019 roku w marketingu politycznym?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Najważniejszym wydarzeniem marketingu politycznego 2019 r. było przyznanie 6 grudnia 2019 r. przez kanclerz Niemiec w Auschwitz, że Auschwitz to niemiecki obóz zagłady. Tę informację opublikował cały świat, od Archangielska po Zimbabwe. Ubolewam, że nie dostrzegli tego faktu ww., pożal się Boże, ,,eksperci" jak powyżej.
odpowiedź
User
tadalafil
tadalis 20mg https://tadalisxs.com/ tadalafil india
odpowiedź