SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pokusa elegancji” w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center

Pod hasłem „Pokusa elegancji” rozpoczęła się kampania reklamowa śląskiego centrum handlowego Silesia City Center. Wszystkie tegoroczne akcje marketingowe centrum będą prowadzone pod hasłem „Pełnia inspiracji”.

Dołącz do dyskusji: „Pokusa elegancji” w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kick
Ależ to reklamowa kolejna kicha, nuda, sztampa - ale to wina dyrekcji, która to zamawia, akceptuje i jeszcze płaci! Hasła straszne jak z PRL, projekty typu głowa na pustym tle. Pokusa i inspiracja do wykonanej amatorsko lobotomii ..
odpowiedź