SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy chcą, by sklepy dostarczały nie tylko produktów, ale i inspiracji

Dwie trzecie polskich klientów sieci spożywczych chce od nich dodatkowych benefitów za częste zakupy - oprócz standardowych bonusów za posiadanie kart lojalnościowych. 47 proc. badanych oczekuje, że sklep będzie dostarczał im inspiracji jak gotować proste i zdrowie posiłki, a co trzeci chce z pomocą sklepu poznać kuchnie świata - wynika z analizy TCC Retail Marketing.

Dołącz do dyskusji: Polacy chcą, by sklepy dostarczały nie tylko produktów, ale i inspiracji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tgt
Jak ja bardzo chcę! Inspirujcie mnie dzień i noc. Szczególnie że nie chodzę po sklepach. Gdzie są granice takich głupkowatych badań?
odpowiedź
User
Wiola
Jak ja bardzo chcę! Inspirujcie mnie dzień i noc. Szczególnie że nie chodzę po sklepach. Gdzie są granice takich głupkowatych badań?

Nie ma granic. Wciskanie ciemnoty jest wieczne
odpowiedź