SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy są wierni tradycyjnym markom kawy mielonej, choć rośnie popularność kawy ziarnistej

Polacy wciąż piją bardzo mało kawy, trzykrotnie mniej od Niemców i prawie pięciokrotnie mniej od Skandynawów, którzy są rekordzistami pod względem ilości spożywanej kawy. Rośnie za to popularność kaw ziarnistych i tych z sektora premium. To efekt szerokiej oferty domowych ekspresów ciśnieniowych. Polacy rozsmakowali się także w kawie brazylijskiej, której promocji sprzyja zbliżający się mundial piłkarski.

Dołącz do dyskusji: Polacy są wierni tradycyjnym markom kawy mielonej, choć rośnie popularność kawy ziarnistej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kris wawa
tylko WOSEBA
odpowiedź