SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu

Od stycznia do września 2014 roku nakłady na reklamę internetową w Polsce wyniosły 1,87 mld zł. Najwięcej wydano na display i SEM, a najbardziej reklamowały się firmy z branży motoryzacyjnej, finansowej i handlowej.

Dołącz do dyskusji: Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Nakłady wzrosły, a skuteczność spadła i to lekko licząc o 30%. No ale gdyby reklamodawcy się o tym dowiedzieli to by połowa agencji reklamowych przestała istnieć, toteż trzeba ładne, kolorowe obrazki pokazywać jak to super fajnie jest.
odpowiedź