SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu

W trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 2,9 proc. do 6,864 mld zł, a w samym trzecim kwartale dynamika wyniosła 6,3 proc. - szacuje Starcom. Reklama internetowa stanowi już 36,5 proc. rynku, wydatki reklamowe zmniejszyły branża farmaceutyczna i telekomunikacyjna.

Dołącz do dyskusji: Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Zwiększyła się... zwiększyła bo widzialność w Internecie jest śladowa, a oglądalność liczona w promilach!
odpowiedź
User
Krysia
Teraz dużo osób reklamuje się w SM, prawie każdy ma fb czy IG. Ja jestem wierna tradycyjnej formie reklamy czyli równego rodzaju eventom. Takim jak targi poligrafii i reklamy w Nadarzynie itd. Co roku na nie jeżdżę w lutym i co roku pozyskuje nowych klientów. Nie wiem czy reklama w Sm jest skuteczniejsza.
odpowiedź