SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskapresse i Springer oferują wspólne pakiety reklamowe

Wydawnictwa Polskapresse i Ringier Axel Springer Polska po raz pierwszy wprowadziły do sprzedaży dwa wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy z nich obejmuje dodatki telewizyjne obu wydawnictw, zaś drugi strony sportowe dzienników ogólnoinformacyjnych i dzienniki sportowe.

Dołącz do dyskusji: Polskapresse i Springer oferują wspólne pakiety reklamowe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zasięg
istotnie, jeśli 8 procent nowego pakietu to więcej niż 29% pakietu Premium bauera to przewyższają. Gratulacje, nowa jakość obliczania zasięgu:)
odpowiedź
User
Zenobia
A w Fakcie znów zwolnienia i obcinki...To za to, że sprzedaż nie spada! Dziekujemy!
odpowiedź
User
zuzia
Przecież to sondaż, jak zadziała połączenie tych tytułów, bo jeśli wypali, to tylko patrzeć, jak niektóre gazety zmienią właścicieli. I to na pewno nie kupi Axel...
odpowiedź