SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane

Wartość netto wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie w br. o 2,4 proc., do 6,703 mld zł. Globalnie wzrost w br. wyniesie 4,7 proc., a w kolejnych latach - 4,2 proc., 5 proc. i 4,3 proc. Najbardziej umocni się pozycja reklamowa internetu mobilnego, a zmaleje prasy drukowanej - prognozuje ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
su
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale z powyższej analizy wynika, że w 2014 wartość rynku reklamy w internecie mobilnym to około 330 mln PLN (5,1% z 6,5 mld), podczas gdy raport IAB mówi o 140 mln w 2014. To spory rozjazd.
odpowiedź