SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami

Z danych firmy Meetrics wynika, że w III kwartale 2017 roku do 27,5 sekundy wzrósł na polskim rynku średni czas kontaktu z reklamą. To wynik lepszy od średniej europejskiej wynoszącej 14,5 sekund. Średnia widoczność reklam natomiast zmniejszyła się na naszym rynku do 55 procent.

Dołącz do dyskusji: Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl