SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Polski same o sobie" - jak dzielimy kobiety-konsumentki

Psychologowie dzielą kobiety-konsumentki na "profesjonalistki", które odczuwają przy nabywaniu produktów radość kupowania, bo mają na to środki finansowe, tzw. „zachłanne konsumpcjonistki” – kupujące pod wpływem impulsu oraz „rodzinne panie domu”, które  robiąc zakupy stawiają na pierwszym miejscu potrzeby rodziny, na drugim swoje. Co ciekawe, psychologowie podkreślają, że to więcej panów niż pań robi zakupy pod wpływem impulsu.

Dołącz do dyskusji: "Polski same o sobie" - jak dzielimy kobiety-konsumentki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

najnowsze wiadomości