SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?

Mijający rok w polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach oceniają przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Marcin Deręgowski, Kornel Dulęba, Zbigniew Nowicki, Mateusz Zyguła i Leszek Wolany. Prognozują również, co wydarzy się w branży w przyszłym roku.

Dołącz do dyskusji: Polskie SEM/SEO: Jaki był 2012 rok? Co w 2013?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cezzy
Pogratulować niektórym z ankietowanych elastyczności - jak łatwo przychodzi zmiana nakrycia z Black Hat na White Hat :)
odpowiedź