SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 40-proc. spadek “Vivy!”, “Gala” minimalnie w górę

Liderem sprzedaży wśród pism z segmentu people był w maju br. dwutygodnik “Party”, zanotował on jednak spadek podobnie jak konkurencyjne “Show”. Najbardziej w dół poszła sprzedaż “Vivy!”, a minimalnie zyskała tylko “Gala”.

Dołącz do dyskusji: Ponad 40-proc. spadek “Vivy!”, “Gala” minimalnie w górę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adameczek3232
To ktoś jeszcze czyta GALE ?
odpowiedź
User
Katarzyna
Moje zdanie - Viva przestała być ciekawa i nawet trudno mi powiedzieć dlaczego. Może wyrosłam:-)? Za 1,99 i to w sezonie wakacyjnym kiedy człowiek ma więcej wolnego czasu mogę kupić jeden numer. I to mi starcza na rok...
odpowiedź
User
Zuza
Gala to chała
odpowiedź