SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost z chatbotem do obsługi klienta

Firma logistyczna InPost wprowadziła opcję obsługi klienta za pomocą Asystenta Google. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”. 

Dołącz do dyskusji: InPost z chatbotem do obsługi klienta

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sandra
Ten Chat to dramat. Połączyło mnie po chwili z konsultantem, który właściwie odpowiedział tak, że nie odpowiedział. Pojawił się komunikat, że jeżeli chcę nadal o coś zapytać to pojawi się kolejny wolny konsultant. Zanim się pojawił to znowu rundka z botem i znowu trzeba było konsultantowi powiedzieć o co chodzi. Po opisaniu sprawy ponownie, po prostu nie odpowiedział.
odpowiedź