SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic

Stabilizuje się sytuacja na rynku reklam zewnętrznych. W ubiegłym roku przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na ulicznych nośnikach wyniosły ponad 448 mln zł. Choć wpływy były mniejsze niż w 2013 roku, to spadek był zdecydowanie mniejszy niż rok wcześniej, a w IV kwartale widoczny był wzrost. Reklama powoli się digitalizuje, pojawia się coraz więcej ekranów, które zastępują tablice, ale problemem jest standaryzacja nośników.

Dołącz do dyskusji: Powolna digitalizacja reklama zewnętrznej. Szybszy rozwój ekranów rozwiązałby problem szpecących krajobraz tablic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl