SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T

Konsorcjum o nazwie Project OAR przygotowuje standard, który ma pozwolić na precyzyjne adresowanie przekazu reklamowego do gospodarstw domowych korzystających z platform Smart TV. Chodzi o przygotowanie technologii, którą będą mogli w przyszłości zastosować nie tylko partnerzy projektu, ale także zewnętrzni producenci odbiorników podłączonych do internetu. Wśród współzałożycieli Project OAR są Vizio, CBS, AT&T oraz NBCUniversal.

Dołącz do dyskusji: Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eq
Niestety, krok w złą stronę. Znowu śledzenie i niby lepsze targetowanie, które nie przynosi żadnych rezultatów.
odpowiedź