SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

W radiu, prasie, internecie i ambiencie rusza kampania reklamowa oferty first minute w PLL LOT. Akcję pod hasłem „Pożegnaj wysokie ceny biletów” przygotowały agencje DDB i MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bora
Lot zaczyna doceniać w końcu reklamę w internecie i ma ciekawe kreacje flash:
http://adabout.pl/Lot,kampania,Lecisz,prosto,do,_7_2_186_0_0_0_0.html
odpowiedź
User
kamil
natomist z ameryki do europy musimy powiedziec "Witajcie nowe wysokie ceny"
horror za lot do warszawy lot sobie zyczy w lipcu $1860 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to rekord wsrod przewoznikow europejskich
odpowiedź