SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pracownicy IKEI nauczyli się języka migowego, by obsługiwać niesłyszących klientów

Sprzedawcy sklepu IKEA Łódź nauczyli się języka migowego, by móc obsługiwać klientów głuchych lub słabosłyszących. To element realizacji projektu „IKEA dla wszystkich”, w ramach którego przygotowano też specjalną strefę dla osób starszych i z niepełnosprawnością ruchu.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy IKEI nauczyli się języka migowego, by obsługiwać niesłyszących klientów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tawokularach
świetna inicjatywa, reszta sklepów IKEI powinna brać przykład :)
odpowiedź

najnowsze wiadomości