SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezes TPSA: 28% klientów, którzy zmienili operatora mogło zostać oszukanych

Około 28% klientów oferty telefonii stacjonarnej Telekomunikacji Polskiej (TPSA), którzy zmienili operatora ma poczucie, że zostali wprowadzeni w błąd, wynika z badania TNS Polska przedstawionego przez spółkę. Przedstawiciele TPSA oceniają, że sondaż jest reprezentatywny i deklarują wsparcie dla ewentualnych pozwów zbiorowych.

Dołącz do dyskusji: Prezes TPSA: 28% klientów, którzy zmienili operatora mogło zostać oszukanych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JOL
TO PRZEZ WAS TEŻ?
odpowiedź