SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

PricewaterhouseCoopers przeprowadza rebranding swojej marki. Firma zmienia nazwę na PwC i ma nowe logo.

Dołącz do dyskusji: PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom.
Z całym szacunkiem dla agencji która zajmowała się rebrandingiem, ale nowe logo to tragedia wizualna i kolorystyczna. Wygląda to jak jakby próbowano połączyć wszystkie warianty kolorystyczne poprzedniego logotypu tak żeby można było jeszcze potem coś dopisać pod spodem. Logo jest niespójne i nieczytelne - nie odnosi się w żaden sposób do marki ani nie nawiązuje do jej poprzedniego wizerunku. Taki logotyp można byłoby równie dobrze zastosować dla zupełnie nowej marki, która nie musiałaby mieć nic wspólnego z PWC. Moim zdaniem chybiony projekt.
odpowiedź