SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi

W wyniku relaunchu wafelki Princessa (Nestlé Polska) mają zmienione logo i identyfikację wizualną, bardziej opartą na kolorze niebieskim i kobiecych sylwetkach. Zmienia się też nazwa większych opakowań: z Maxi na Longa.

Dołącz do dyskusji: Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alka
Mój chłopak wlasnie stwierdził ze juz nie kupi prinessy! Ja w sumie tez! Wyglada jak dla księżniczki w wieku 5-7 lat!!!
odpowiedź
User
kargul
akurat ta kampania niezbyt wam się udała, poprzednie opakowania były lepsze
odpowiedź
User
Zosia
Dlaczego Goralki dawniej Horalki pomimo nazwy sprzedaja sie i zdobywaja udzialy rynkowe?
Dlaczego "Princepolo" i Grzeski sie sprzedaja na wskros spoleczenstwa znaczy i pan i pani nabedzie?
Dlaczego Princessa ma byc tylko dla kobiet a nie dla wszystkich? Patrz wyzej
Czy kobiety poza przedzialem 20-30 nie sa "niezwykle inspirujace"?
Dlaczego wiecej sprzedaje sie wafelkow w czekoladzie deserowej a nie mlecznej?
Dlaczego ja juz nie kupie Princessy?
odpowiedź