SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn

Procter&Gamble zawarł umowy z organizacjami The Queen Collective, Katie Couric Media i Free the Bird. Koncern dąży do tego, by zapewnić równą reprezentację kobiet w całym łańcuchu dostaw usług kreatywnych.

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
inny
i to jest bardzo dobry kierunek! tylko... gdzie w tym biznesie jest miejsce dla mnie? (white/male/hetero/50+)
odpowiedź