SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter&Gamble mimo epidemii COVID-19 zwiększa wydatki marketingowe

Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek, jak Ariel, Vizir, Gillette czy Pampers zwiększa wydatki marketingowe mimo epidemii koronawirusa. Firma podkreśla, że pandemia to czas dla firmy z branży FMCG, aby „przypominać” konsumentom o swoich markach i ich korzyściach, zamiast ograniczać wydatki na marketing.

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble mimo epidemii COVID-19 zwiększa wydatki marketingowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
tak sie zdobywa udziały rynkowe..
odpowiedź
User
Polo
Czy to zdanie jest po polsku?: "P&G twierdzi też, że pandemia to dobry moment nie spodziewa się również, że każdy produkt, który wyjął z półek w obecnej sytuacji, wróci."

odpowiedź