SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter&Gamble w ciągu trzech lat rozwiązał umowy z połową agencji reklamowych

Koncern Procter&Gamble w ciągu ostatnich trzech lat zmniejszył liczbę agencji marketingowych i PR, z którymi współpracuje, o połowę, do ok. 3 tys. w skali globalnej. Firma twierdzi, że optymalizując wydatki związane z promocją zaoszczędziła 620 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble w ciągu trzech lat rozwiązał umowy z połową agencji reklamowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adznavtza
Czyli reklama przestała być dźwignią handlu. Branża reklamowa aż napuchła od bezsensownie pompowanej w nią kasy. Koszt produkcji spotu przewyższa koszty niejednego filmu. Potężna, kompletnie nieuzasadniona kasa dla reżyserów, operatorów i wszelkiej maści directorów spowodowała, że się poprzewracało w mózgoczaszkach. Czas zejść na ziemię.
odpowiedź