SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)

O 1,8 proc. więcej w skali roku wydali na reklamę w mediach tradycyjnych przez pierwsze trzy kwartały tego roku producenci napojów gazowanych. Zwiększyli obecność reklamową w gazetach, na outdoorze i kinach, kosztem telewizji i radia. Wciąż najwięcej wydaje Coca-Cola, jednak największy wzrost wydatków notuje firma Colian, właściciel marki Hellena.

Dołącz do dyskusji: Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Swoją drogą to co Coca Cola czy Pepsi mogą reklamować? Od lat sprzedają z coraz gorszym skutkiem tą samą słodzoną i barwioną wodę. W sklepach półki z Colą czy Pepsi, aż się uginają bo klientów coraz mniej jest. Dodatkowo w reklamach Coca Cola ciągle pokazuje opakowanie - widmo czyli szklaną butelkę która jest dostępna tylko w wybranych barach i sklepach.
odpowiedź