SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program „Hell’s Kitchen 4” stracił 130 tys. widzów. 28,38 mln zł z reklam

Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,63 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,38 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Program „Hell’s Kitchen 4” stracił 130 tys. widzów. 28,38 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Program powinien zlecieć z anteny. Do oryginału z Ramsayem się ma nijak.
odpowiedź
User
kamcio34
Ja oglądałem od początku.Super program.
odpowiedź