Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"
W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy.
Dołącz do dyskusji: Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"
No i po co kłamczuszkujesz? RMF FM na udziale ma najwyższy wynik w historii. Na zasięgu ma ponad 8,6 mln słuchaczy DZIENNIE. Rok do roku stacja zanotowała spadek rzędu 5%. Wiele stacji lokalnych nie tylko nie traci, ale wręcz zyskuje. Więc nie wymyślaj jakiś mitycznych 45% i 90%.