SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"

W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy.

Dołącz do dyskusji: Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Badaczka
Wychodzi na to, że badanie RT prawidłowo odzwierciedliło sytuacje społeczną. I na to warto też zwrócić uwagę.
odpowiedź
User
M
Stacje o zasięgu krajowym mają spadki 45%, stacje oparte na lokalnych rynkach mają spadki 90%, a przed nami wakacje, słaby okres dla radia, ponowne odbicie wrzesień, wpływy październik, jak wszystko pójdzie dobrze.
odpowiedź
User
kasper
Stacje o zasięgu krajowym mają spadki 45%, stacje oparte na lokalnych rynkach mają spadki 90%, a przed nami wakacje, słaby okres dla radia, ponowne odbicie wrzesień, wpływy październik, jak wszystko pójdzie dobrze.

No i po co kłamczuszkujesz? RMF FM na udziale ma najwyższy wynik w historii. Na zasięgu ma ponad 8,6 mln słuchaczy DZIENNIE. Rok do roku stacja zanotowała spadek rzędu 5%. Wiele stacji lokalnych nie tylko nie traci, ale wręcz zyskuje. Więc nie wymyślaj jakiś mitycznych 45% i 90%.
odpowiedź