SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”

W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił „Show”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
genofefa
Przyjaciółka to super czasopismo dla kobiet
odpowiedź