SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja Publicis Worldwide Poland wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. W jego centrum jest "ciekawość", która wyznacza kurs agencji.

Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Ależ od kilku lat jest firma badawcza o tej nazwie... https://ciekawosc.to/
Dziwne, że biorą od innych pomysł na komunikację...
odpowiedź
User
meh
generyk
odpowiedź