Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”
Władze Radomia zaprezentowały nowe logo tego miasta i strategię jego komunikacji opartą na haśle „Siła w precyzji”. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.
Władze Radomia zaprezentowały nowe logo tego miasta i strategię jego komunikacji opartą na haśle „Siła w precyzji”. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.
Dołącz do dyskusji: Radom z nowym logo i strategią „Siła w precyzji”
1. W Radomiu nie ma przewodniego przemysłu, który opierałby się na precyzji
2. Jeśli nie ma precyzji to nie ma siły które z niej wynika
3. Odkąd to kolory orange, sky blue oznacząjom precyzję, czy wogóle miasto.
4. Litera R w logotypie nawiązuje tu raczej to bierzni sprinterskiej.
5. Zastosowane czcionki nie mają nic z precyzji, zaokrąglone końcówki świadczą o lekkomyślności samego hasła, o braku powagi
6. Jeśli piszemy o precyzji to pokażmy ją.
Pozdrawiam
A nowym raczkującym PRowcom przekazać, iż Logotyp to grafika+psychologia+stan faktyczny. Inaczej taki znak staje się źródłem dowcipów i drwin. Czego nikomu nie życzymy
Arte Ference PR & CO