SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Rafał Grzegorz Szmitrowski, creative and strategy director Click House.

Dołącz do dyskusji: Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FRED
Ale się koleś nadął. Z tego nic nie wynika. Jakaś pseudo filozifia dla maluczkich. Jedno jasne w ogłoszeniach o pracę może sobie napisać: Zatrudnię pracownika z używanym mózgiem.
odpowiedź
User
FRED
Ale się koleś nadął. Z tego nic nie wynika. Jakaś pseudo filozifia dla maluczkich. Jedno jasne w ogłoszeniach o pracę może sobie napisać: Zatrudnię pracownika z używanym mózgiem.
odpowiedź
User
Znachor
trochę nudy ale rispekt dla Rafała za aktywność na GL
odpowiedź