SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rama ważniejsza od „Zbawiciela świata” Leonardo da Vinci w przewrotnej reklamie Ikei

Sieć Ikea szybko i z poczuciem humorem wykorzystała reklamowo ostatnią głośną sprzedaż obrazu „Zbawiciel świata” pędzla Leonarda da Vinci. Marka przewrotnie skierowała uwagę odbiorców nie na cenne płótno, ale na otaczającą je ramę.

Dołącz do dyskusji: Rama ważniejsza od „Zbawiciela świata” Leonardo da Vinci w przewrotnej reklamie Ikei

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TenCoWie
Genialne :)!!!!
odpowiedź
User
TenCoWie
Genialne :)!!!!
odpowiedź
User
TenCoWie
Genialne :)!!!!
odpowiedź