SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ranking agencji public relations według fee income - miarodajna reprezentacja rynku? (opinie)

Ranking agencji PR opracowany wyłącznie na podstawie fee to jedyna miarodajna metoda porównania ich wyników. Takie raporty jednak bardzo mało mówią o rynku PR, a ten właśnie opublikowany jest bardzo rozdrobiony. Wzrost honorariów agencji o 10 proc. w skali roku jest krzepiący - raport ZFPR i związaną z nim kondycji branży PR komentują dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, Szymon Sikorski i Ryszard Solski.

Dołącz do dyskusji: Ranking agencji public relations według fee income - miarodajna reprezentacja rynku? (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka była PR menago
Tego typu raporty to jakiś żart. Stali współpracownicy? Bo maja minimum na umowę o prace? Czemu nie pokażecie prawdziwego obrazu agencji? Jak sie pracuje w za małych zespołach po 12 h? Fee ma być wyznacznikiem czego? Dowożonych jakościowo usług? Nie sadze. Kolejna wydmuszka, by łechtać agencyjne ego - a klienci dalej w kropce.
odpowiedź
User
karlzero
Partners of Promotions = PSL :-)
odpowiedź
User
Śmiech
. ha ha ha
odpowiedź