SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Gold Omega 3: karetka OK, zły cholesterol do zmiany

Komisja Etyki Reklamy oceniła, że zawarty w spocie radiowym suplementu diety Gold Omega 3 sygnał karetki nie wywołuje u odbiorców lęku. Za to informacja, że produkt „utrzymuje poziom złego cholesterolu”, wprowadza ich w błąd.

Dołącz do dyskusji: Reklama Gold Omega 3: karetka OK, zły cholesterol do zmiany

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
jezeli ktos sie boi karetki pogotowia
to jego prywatny problem
niech sie leczy ze stanow lękowych
bo widocznie takie ma
nie kazdy umiera ze strachu na widok karawanu pogrzebowego
natomiast wycie karetki,strazy,policji moze draznic
a uzywanie dzwonka telefonu w reklamie wku....
bo wprowadza w bląd,czlowiek biegnie do telefonu
a to w tivi !!! dzwoni,he,he,dowcipnisie,co ?
odpowiedź
User
nieznam_sie
tak to dzisiaj wyglada, im reklama, czy to radiowa czy telewizyjna, bardziej przyciaga uwage tym lepiej z punktu widzenia reklamodawcy.
W mysl starej zasady nie wazne co sie mowi, grunt ze w ogole sie mowi.
Ogolnie o reklamie - nie od dzis wiadomo ze kazdy kto zajmuje sie reklama, proboje wszystkiego co tylko mozliwe aby zlapac klienta.
odpowiedź

najnowsze wiadomości