Reklama Gold Omega 3: karetka OK, zły cholesterol do zmiany
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że zawarty w spocie radiowym suplementu diety Gold Omega 3 sygnał karetki nie wywołuje u odbiorców lęku. Za to informacja, że produkt „utrzymuje poziom złego cholesterolu”, wprowadza ich w błąd.
Dołącz do dyskusji: Reklama Gold Omega 3: karetka OK, zły cholesterol do zmiany
to jego prywatny problem
niech sie leczy ze stanow lękowych
bo widocznie takie ma
nie kazdy umiera ze strachu na widok karawanu pogrzebowego
natomiast wycie karetki,strazy,policji moze draznic
a uzywanie dzwonka telefonu w reklamie wku....
bo wprowadza w bląd,czlowiek biegnie do telefonu
a to w tivi !!! dzwoni,he,he,dowcipnisie,co ?
W mysl starej zasady nie wazne co sie mowi, grunt ze w ogole sie mowi.
Ogolnie o reklamie - nie od dzis wiadomo ze kazdy kto zajmuje sie reklama, proboje wszystkiego co tylko mozliwe aby zlapac klienta.