53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy.
Dołącz do dyskusji: 53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Bzdura! W 3 kwartale bylem bardziej aktywny i skuteczny, wiec wielu ludzi po zastosowaniu moich porad, oprocz blokowania reklam stalo sie niewidzialne dla licznikow. Jezeli oni znikneli, to dzielac procentowo calosc ponownie wychodzi te 3%, ale to nie znaczy ze reklama internetowa nagle zrobila sie bardziej widoczna. Poki mnie nie udobruchacie bedzie tylko gorzej, bo ja bede coraz skuteczniejszy. :-D