SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.

Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy.

Dołącz do dyskusji: 53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zen
A u mnie dalej widocznosc reklam na poziomie 1 % .Glownie sa to reklamy klasyczne na stronach lokalnych gdzie pan Mietek wykupil sobie reklame swojego warsztatu samochodowego lub sklepiku ;). Niestety coraz wiecej upycha sie reklam w aplikacjach i przy kazdej aktualizacji musze coraz wiecej modulow wylaczac lub blokowac.
odpowiedź
User
czyli
zgłupieliśmy ale tylko troszeczkę.
odpowiedź
User
derick
To co? Nagle 3% internautow przestalo blokowac reklamy wzgledem poprzedniego kwartalu?
Bzdura! W 3 kwartale bylem bardziej aktywny i skuteczny, wiec wielu ludzi po zastosowaniu moich porad, oprocz blokowania reklam stalo sie niewidzialne dla licznikow. Jezeli oni znikneli, to dzielac procentowo calosc ponownie wychodzi te 3%, ale to nie znaczy ze reklama internetowa nagle zrobila sie bardziej widoczna. Poki mnie nie udobruchacie bedzie tylko gorzej, bo ja bede coraz skuteczniejszy. :-D
odpowiedź