SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile’u

W ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się o 4,9 proc. do 5,2 mld zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 17 proc. Nakłady w internecie mobilnym poszły w górę o 21 proc. i stanowiły już 33 proc. rynku.

Dołącz do dyskusji: Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile’u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl