Reklama kosmetyków Playboy najbardziej oprotestowana, najwięcej skarg na kampanie nieodpowiednie dla dzieci
692 skargi wpłynęły w roku 2015 do Rady Reklamy. Komisja Etyki Reklamy prowadziła w sumie 201 postępowań w sprawie przekazów reklamowych. Najwięcej skarg dotyczyło reklamy kosmetyków marki Playboy.
Dołącz do dyskusji: Reklama kosmetyków Playboy najbardziej oprotestowana, najwięcej skarg na kampanie nieodpowiednie dla dzieci
A do Nick - etyka reklamy to może i oksymoron, ale własnie dzięki takiej samoregulacji zmierza w kierunku etyki. Mam 2 córki, na razie dość młode i jeszcze niewystawione na wszystkie treści reklamowe, ale zależy mi na pewnej karności, przestrzeganiu zasad przez reklamodawców. Ta instytucja ma tu już spore osiągnięcia, bo śledzę je na bieżąco, wg mnie znacznie większe na tym polu niż UOKIK, z całym szacunkiem również dla tej drugiej. Im więcej podłych reklam wytkniemy palcem, tym mniej takich kwiatków zobaczymy w przyszłości, bo agencje i reklamodawcy coraz częściej przewidują możliwe reakcje w odbiorze ich reklam i robią autocenzurę.