SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Lactovaginal „z jajem” i autentycznością trafia do młodych (opinia)

Era „idealnych ludzi, sprzedających idealne produkty w telewizji” ma się ku końcowi. Najświeższe pokolenie dorosłych nie akceptuje obecnej konwencji reklam farmaceutycznych - nie mają za grosz zaufania do aktorów-lekarzy wypowiadających się w reklamach, widząc w nich fałsz lub sprzedajność. Spot Lactovaginalu nie poszedł na łatwiznę i mówi jak jest, nie używając półsłówek - ocenia Paulina Krasińska z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Dołącz do dyskusji: Reklama Lactovaginal „z jajem” i autentycznością trafia do młodych (opinia)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koala
to sie juz nie miesci w glowie. prosze was skonczcie z promocja miernot na waszych lamach. reklama prostacka. samo reklamowanie farmaceutykow powinno byc zakazane.
odpowiedź
User
z0m0wnik
wieśniara.
odpowiedź
User
xxl
Rozmowy jak z filmu soft-porno? Może, nie oglądam. Za to słyszę podobne jak w tym filmiku komentarze - przy piwie. Pitym razem z pracownikami mediów... hipokryzja, proszę państwa, z tą krytyką.

A trzech panów kojarzy mi się z trójką bohaterów z filmu "Bogowie": Wysoki, Brodaty i Okrągłatwarz :) http://bi.gazeta.pl/im/39/9e/fd/z16621113Q,Kadr-z-filmu-Bogowie.jpg
odpowiedź