SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.

W konkursie IAB Creative Showcase za najbardziej kreatywną kampanię internetową ub.r. uznano akcję Nike Hypervenom przygotowaną przez agencję John Pitcher. W edycji zimowej wyróżniono prace agencji GoldenSubmarine, Mobext, Adrino, Ban.pl i MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s3
brawa za adaptacje materiałów z kampanii globalnych stworzonych przez W+K do polskich formatów Megabillboard, Halfpage, Rectangle, Preroll czy xHTML
odpowiedź